Традиція еротичного мистецтва
Сучасна естетика і проблема еротичного мистецтва.
Чи є у überhaupt якісь твори еротичного мистецтва? Це питання може здатися дурним, особливо для тих, хто знайомий з історією мистецтва і, зокрема, з усталеними традиціями еротичного мистецтва. Але для тих, хто вивчає сучасну естетику, тобто філософію мистецтва і краси приблизно з початку 18-го до кінця 19- го століття, це питання зовсім не здасться абсурдним. Горячие и красивые голые бабы доступны онлайн в любое время бесплатно и без регистрации.
2.1 Естетичне позбавлення еротичних прав
Сучасна естетика, як відомо, звела стіну між естетичним задоволенням, з одного боку, і чуттєвими або сексуальними задоволеннями, з іншого, залишаючи дуже мало місця для робіт, націлених на їх об'єднання. Проблема стає зрозумілою, якщо ми розглянемо «Критику судження» Іммануїла Канта. (1790), можливо, сама центральна і впливова робота того періоду. Згідно з Кантом, чисте естетичне судження повністю засноване на почутті безкорисливого задоволення, т. Е Задоволення, яке не залежить від об'єкта і не породжує його. Але оскільки твори еротичного мистецтва призначені саме для того, щоб задіяти і стимулювати наші сексуальні апетити й бажання, важко зрозуміти, як вони можуть бути об'єктом естетичної оцінки. Вони швидше призначені для того, щоб стати об'єктом того, що Кант називає судженням про приємне, заснованим на «зацікавленій задоволенні», в даному випадку - на делікатному зображенні привабливих тіл і спокусливих поз. Чуттєве задоволення, що доставляється такими уявленнями, сильно відрізняється від задоволення, яке виникає при естетичному переживанні і є результатом вільної гри когнітивних здібностей уяви і розуміння. Згідно з Кантом, саме тому, що естетичні судження засновані не на якомусь інтересі, а, скоріше, на суб'єктивних умовах пізнання, які поділяють всі розумні істоти, вони можуть претендувати на універсальність. Задоволення, якого вимагає еротичне мистецтво, очевидно, не може претендувати на таку універсальність, оскільки воно буде залежати від сексуальних уподобань і нахилів.